14 maart 2019 Maarten Boonen

Dienst na verkoop

Zelden geziene service

Een belangrijk bewijs dat we inzetten op een lange termijn is onze dienst na verkoop. Omdat dit een minder winstgevende pijler is, laten veel bedrijven dit links liggen.
Wij zetten hier echter hard op in. Jonathan, verantwoordelijke dienst na verkoop coördineert dit zorgvuldig en behandelt uw service-aanvraag met de grootste zorg. Hij zet flexibele stand-by techniekers in opdat u zo snel mogelijk geholpen wordt.

Garanties, herstellingen, onderhoud: wij staan klaar om u te helpen. Ook al is het project niet door ons gebouwd. Zowel reactief (bv. opduikende problemen) als proactief (bv. verwittiging bij vriesweer).

We hebben zelfs een beurtrol ‘technieker van wacht’ om u in extremis uit de nood te helpen, ook in de weekends. Een uitgebouwde dienst na verkoop is een zeldzaam gegeven in onze sector.

U kan onze dienst na verkoop rechtstreeks bereiken via support@ollevierenco.be of via ons algemeen nummer 011/34 71 69.

Als u een aanvraag doet via mail, wordt dit meteen opgenomen in een ticketing module. Jonathan blijft uw support contactpersoon, maar alle betrokkenen lezen mee en kunnen input geven.
Dit allemaal om u nog betere en sneller van dienst te zijn.

B2C - B2B

We merken een groot verschil tussen particuliere (B2C) en professionele (B2B) projecten. particulier ligt de nadruk meer op details, verbruik en onderhoud. B2B ligt de nadruk meer op snelheid, action on demand en samenwerken met andere aannemers, volume.

We combineren het beste van beide werelden:
B2B en publieke projecten behandelen we met dezelfde hoge detaileisen en ecologische insteek als een privaat project.
Private zwembaden en vijvers kunnen we sneller en flexibeler aanpakken o.w.v. de body van ons bedrijf!